4 lucruri pe care trebuie sa le stii inainte de a cumpara backlink-uri

by Anisoara Miron
4 lucruri pe care trebuie sa le stii inainte de a cumpara backlink-uri

Nu cumparati backlink-uri (pana nu urmariti acest videoclip!)

Construirea de linkuri (link building-ul) este vitala pentru succesul site-ului dvs web; cu toate acestea, exista confuzie si dezinformare pe aceasta tema.

Daca nu sunteti informat in mod corespunzator despre crearea de linkuri, puteti ajunge cu usurinta sa va  periclitati prezenta online sau, mai rau, sa fiti penalizat de Google.

Backlink-urile de pe site-urile cu autoritate inalta catre site-ul dvs. web sunt unul dintre factorii de ranking care influenteaza clasamentul motorului de cautare. Vrem sa va ajutam sa invatati cum sa construiti link-uri in mod corect, astfel incat afacerea dvs. sa prospere.

Mai jos am expus cele mai importante patru lucruri pe care trebuie sa le stiti despre construirea de linkuri si cumpararea de backlink-uri. Acestea se bazeaza pe ceea ce ne cer clientii in mod regulat.

Sunteti gata sa incepem?

Chiar am nevoie de backlink-uri?

Cand avem de-a face cu clienti noi, acestia ne intreaba de obicei: chiar am nevoie de backlink-uri? Raspunsul este da.

Backlink-urile nu sunt un mare secret. Majoritatea clientilor au auzit de ele, pur si simplu nu stiu ce pot face acestea pentru site-urile lor web. Si daca nu lucrati in SEO, este in regula.

Stim cu certitudine ca backlink-urile vor juca intotdeauna un rol imens in modul in care site-urile web apar in clasamentul rezultatelor cautarii. Desi Google nu isi dezvaluie niciodata algoritmul, pune accent intotdeauna pe backlink-uri atunci cand claseaza un site.

Acest lucru a fost dovedit de nenumarate ori de catre noi, dar si de studii efectuate de site-uri de renume precum Ahrefs sau SEMrush.

Iata o modalitate usoara de a va gandi la backlink-uri. Rolul Google este de a clasa site-urile web autorizate si fiecare backlink este un vot pentru site-ul respectiv. Cu cat obtineti mai multe backlink-uri, cu atat mai multe voturi trebuie sa le aratati ca sunteti o sursa de incredere.

In cele din urma, acest lucru va va aduce pe o pozitie fruntasa in rezultatele cautarii.

Daca doriti sa obtineti o pozitie buna in clasamentul rezultatelor cautarii, in special impotriva marilor companii, nu o puteti face fara backlink-uri.

Nu voi fi penalizat pentru link building?

Unii dintre clientii nostri au auzit povesti nu tocmai placute despre alte companii care achizitioneaza o multime de linkuri si sunt penalizate de Google. Ne intreaba daca si ei vor fi penalizati pentru crearea de linkuri?

In general, Google sanctioneaza numai site-urile web care creeaza linkuri nenaturale. Acestea sunt lucruri precum retelele de bloguri private (PBN) sau obtinerea de backlink-uri intr-un ritm alert.

De exemplu, daca primiti cateva backlink-uri intr-o luna, este un proces natural. Dar, daca primiti sute de backlinkuri intr-o singura zi dintr-o sursa indoielnica, ei vor sti ca ceva nu este in regula.

Un alt aspect al construirii de linkuri si a nu fi penalizat este sa va asigurati ca pastrati textele ancora naturale. Ce sunt textele ancora? Reprezinta grupul de cuvinte hyperlinkate pe o pagina web.

L-am redus la trei tipuri de texte de ancorare: ancore cu potrivire exacta, fraze cheie amestecate in ancore si, in cele din urma, ancore de marca sau naturale. Doar un mic procent din textele ancora trebuie sa fie cu potrivire exacta.

De prea multe ori oamenii incearca sa plaseze toate cuvintele cheie generatoare de „bani” in textul ancora, crezand ca vor avea ca rezultat o pozitie mai buna in SERPs. Aici e problema. Daca exagerati, Google va observa si va va penaliza.

Recomandam clientilor sa se concentreze pe utilizarea unei varietati de texte de ancorare diferite: fraze naturale, faceti clic aici, aflati mai multe sau numele marcii dvs.

Daca pastrati lucrurile naturale, veti evita penalizarile din partea Google.

Ce tip de backlink-uri ar trebui sa iau?

Acum, ca intelegeti mai bine backlink-urile, probabil va intrebati ce tip este cel mai bun pentru site-ul dvs. web? Sunt multe dintre care puteti alege si nu doriti sa fiti penalizat.

HOTH a testat multe strategii diferite de-a lungul anilor, dar credem ca exista doua tipuri care va pot ajuta in siguranta: linkuri fundamentale si linkuri in continut.

Legaturile fundamentale sunt exact cum suna. Ele ajuta la construirea bazei site-ului dvs. web si sunt destul de usor de achizitionat. Acestea provin din crearea de profiluri de socializare, postarea de comentarii pe bloguri si adaugarea companiei dvs. in directoare precum Yelp sau Google My Business.

Aceste tipuri de linkuri nu va vor conduce in mod direct clasamentul pentru cuvinte cheie, dar vor arata motorului de cautare Google ca sunteti o companie legitima si ca veti conduce aceasta autoritate.

Linkurile in continut sunt linkuri catre site-ul dvs. web care se gasesc in continutul altor site-uri. Daca, de exemplu, sunteti mentionat intr-un articol cu ​​un link catre site-ul dvs. web, acesta este considerat un link in continut.

Apoi, daca obtineti un link in continut cu text de ancorare generic, Google va fi impresionat de faptul ca vi se face referinta si va va imbunatati pozitia in SERPs in consecinta.

Una dintre cele mai simple modalitati de a obtine linkuri in continut este prin intermediul postarilor de oaspeti.

Pentru a rezuma, linkurile fundamentale sunt o modalitate excelenta de a va diversifica construirea de linkuri si de a va stabili site-ul web. Pe de alta parte, postarile de oaspeti sunt excelente pentru a va genera pozitiile in pagina cu rezultatele cautarii pentru cuvinte cheie foarte specifice si ar trebui sa fie utilizate in mod obisnuit pentru cuvintele cheie “generatoare de bani”.

De unde incep cu Link Building-ul?

Sunteti gata sa incepeti procesul de construire a linkurilor? Speram ca sunteti la fel de entuziasmat ca si noi.

Cea mai importanta parte a construirii legaturilor este inceputul! Daca nu construiti in mod activ linkuri, traficul dvs. este probabil neschimbat.

Indiferent cu ce abordare de link-building incepeti, atata timp cat pare natural, site-ul dvs. web va castiga autoritate.

Desigur, daca cumparati link-uri, trebuie sa fiti strategici pentru a va maximiza rentabilitatea investitiei (ROI). Daca aveti un site web mai mic sau va aflati intr-o industrie cu concurenta redusa, linkurile fundamentale pot fi accesibile si eficiente.

Dar, daca concurati cu companii mai mari pentru cuvinte cheie mai competitive, va trebui sa va concentrati pe crearea de legaturi puternice in continut. Cel mai bun mod de a face acest lucru este cu linkurile de tip guest post, adica postari ale oaspetilor de pe site-uri web de inalta autoritate.

Concluzie

Daca doriti sa creati linkuri sau sa cumparati linkuri, este important sa o faceti in modul corect. Unul dintre cele mai bune lucruri de facut este sa lasati pe cineva cu experienta sa analizeze site-ul dvs. si concurenta dvs.

Aveti nevoie de ajutor? Ne-ar placea sa discutam.

Avem acces la cele mai bune instrumente SEO din lume. Cu aceste instrumente, putem arunca o privire rapida asupra site-ul dvs. si va putem oferi un plan personalizat despre modul in care ar trebui sa abordati construirea de linkuri.

Daca sunteti interesat, rezervati un apel cu noi acum pentru a discuta strategia.

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.