Vrei sa angajezi o agentie SEO? Iata ce ai de facut inainte!

by Anisoara Miron
agentie seo

Inainte de a cumpara un produs sau un serviciu, ideal este sa te informezi putin in privinta lucrurilor care ti se pot oferi, cat si standardul definitoriu pentru calitatea acestora. Acest lucru se aplica indiferent de situatie – anume daca stii sau nu cate ceva despre domeniul aferent.

Astfel, atunci cand vrei sa angajezi o agentie SEO, exista cateva lucruri pe care trebuie neaparat sa le faci inainte. Acestea au rolul de a-ti oferi garantia ca serviciile care iti vor fi oferite se preteaza cerintelor personale, dar mai ales afacerii tale!

Verifica portofoliul agentiei!

Portofoliul agentiei iti va spune daca aceasta are destula experienta (anume daca a mai lucrat cu afaceri similare cu a ta) si mai ales daca lucreaza, in prezent, pentru competitorii tai principali. Dupa caz, unii proprietari de afaceri nu doresc sa lucreze cu o agentie SEO care ofera servicii si competitiei – din motive evidente.

Totusi, agentiile de top nu vor avea nicio problema in a oferi servicii la cele mai inalte standarde tuturor clientilor, indiferent de industrie. Pana la urma, atat agentia, cat si clientul, trebuie sa inteleaga ca factorul definitoriu este bugetul investit in strategia SEO.

Determina care este scopul si care sunt rezultatele dorite

Vrei vizualizari pe social media sau vanzari in magazinul tau online? Acest lucru trebuie specificat clar si concis la prima intalnire pe care o ai cu o agentie SEO. De ce? Pentru ca expertii agentiei vor analiza mai multe canale de marketing, dar se vor concentra pe cel pe care tu vrei sa-l domini.

Astfel, daca apelezi la o agentie care ofera mai multe tipuri de servicii (social media, email marketing), aceasta trebuie sa stii care este directia ta de actiune – si mai ales carui tip de strategie vei aloca cea mai mare parte a bugetului tau.

Cere mereu o oferta de pret – nu urmari servicii standardizate

SEO este diferit de la client la client, iar serviciile oferite de o agentie SEO nu pot avea mereu acelasi pret, indiferent de domeniu si de client. Tocmai de aceea, ar trebui sa eviti servicii sau „pachetele” standardizate (acestea sunt de regula marca agentiilor cu strategii statice, nepersonalizate pentru client).

O agentie de top, in schimb, iti poate face o oferta de pret dupa realizarea unei analize initiale a website-ului afacerii tale. Mai mult chiar, agentia iti poate face mai multe oferte de pret, clasificate pe bugete si durata pana la atingerea obiectivelor, pentru ca tu sa poti alege ceea ce este ideal pentru tine.

Cere studii de caz – acestea trebuie sa existe!

Cum castiga o agentie SEO clienti? De cele mai multe ori, prin marketing si prin propria strategie SEO. Totusi, atunci cand vine vorba de un client care cauta mai mult decat reclame aferente agentiilor de marketing, este nevoie de un studiu de caz. Tocmai acesta este motivul pentru care orice agentie pune la punct astfel de studii – pentru a pune mana pe un client!

Daca ajungi in punctul in care nu poti lua o decizie, atunci studiile de caz te pot ajuta sa decizi intr-un mod inspirat si informat asupra agentiei pe care o vei angaja!

Daca vrei sa afli mai multe despre cum opereaza o agentie SEO de top, programeaza astazi o intalnire cu expertii The Markers! Acestia iti vor prezenta toate informatiile clar si intr-un limbaj comun, asa cum ar trebui!

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.