De ce este foarte important sa construiti o relatie buna cu clientii cu ajutorul chatului live?

by Anisoara Miron
De ce este foarte important sa construiti o relatie buna cu clientii cu ajutorul chatului live

In aceasta epoca digitala, chatul live este o parte integranta a unui set de instrumente de succes pentru clienti, oferind o platforma pentru a comunica cu clientii in timp real si genereaza niveluri de satisfactie de 73% , comparativ cu doar 61% pentru e-mail si 44% pentru telefon.

Dar nu doar nivelul  de satisfactie a clientilor este cel care beneficiaza, ci si pastrarea clientilor se imbunatateste . De fapt, peste 63% dintre consumatori au raportat ca este mai probabil sa revina pe un site web care ofera chat live.

In acest articol analizam mai multe motive pentru care chat-ul live castiga in batalia pentru inimile si mintile clientilor, aratand de ce trebuie sa il adaugati acum la canalul de servicii pentru clienti.

  1. Chatul live este convenabil pentru clienti

A). Conecteaza clientii instantaneu cu un agent. Nu este nevoie sa apelati un numar si sa apasati buton dupa buton inainte de a ajunge  sa discutati cu un agent.

B). Chat-ul live permite clientilor sa-si indeplineasca mai multe sarcini. Acesta este poate cel mai mare beneficiu. Peste 51% dintre clienti apreciaza prezenta unui live chat tocmai din acest motiv. Deci, chiar daca clientii trebuie sa astepte, ei pot continua sa faca altceva.

C). Timpul de asteptare este neglijabil. Nu mai raman in asteptare timp de ore intregi, se raspunde prompt la intrebarile clientilor.

D). Conversatia poate fi salvata. Este mai usor sa ghidati utilizatorii atunci cand interactiunile lor anterioare pot utilizate pentru context.

E). La intrebarile clientilor se raspunde rapid. Adesea, e-mailurile necesita un timp indelungat, chat-ul live poate rezolva problemele intr-o singura sesiune.

F). Clientii isi pot raspunde la intrebari legate de achizitii la fata locului. Acesta este un avantaj masiv, avand in vedere ca 44% dintre consumatori considera ca capacitatea de a vorbi cu un agent in timp ce cumpara online este una dintre cele mai bune caracteristici pe care un site web le poate oferi. Clientii apreciaza cu adevarat ajutorul dvs. cand vine vorba de decizii de cumparare. Clientii apreciaza chatul live, deoarece ii ajuta sa ia decizii corecte de cumparare.

  1. Chat-ul in direct economiseste bani

Intreprinderile se straduiesc intotdeauna sa gaseasca solutii rentabile pentru clienti. Chat-ul live va poate ajuta cu siguranta.

Telefonul si e-mailul sunt elemente de baza ale asistentei clientilor si sunt de mai multi ani utilizate. Cu toate acestea, este nevoie de timp si resurse pentru a oferi aceasta configurare. Instrumentele de chat in direct sunt relativ ieftine pentru a fi implementate si, in plus, chat-ul live ofera o serie de avantaje suplimentare. Este intr-adevar un canal de comunicare superior.

In momentul in care apelezi la https://livesuport.ro este cu mult mai simplu sa gestionezi acest serviciu de live chat deoarece o echipa intreaga va gestiona chaturile si va raspunde la intrebarile clientilor in mod profesional, iar ulterior vei primi un raport complet si indicatii de la compania cu care lucrezi pentru a imbunatati serviciul si relatiile pe care le au cu clientii.

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.