De ce sa oferi prouse personalizate cadou?

by Anisoara Miron
De ce sa oferi prouse personalizate cadou?

Atunci cand cautam cadoul perfect, devine dificil sa facem alegerea potrivita, avand in vedere numeroasele posibilitati care ne stau la dispozitie. De aceea, optam din ce in ce mai des pentru cadouri personalizate, fie ca este vorba de obiecte sau de materiale textile, pentru a adauga o nota personala. Acest tip de cadou va iesi in evidenta si va arata destinatarului ca v-ati facut timp si efort pentru a alege un cadou conceput special pentru el.

In acest articol, vom discuta mai multe subiecte, cum ar fi diferitele tipuri de produse personalizate, cui sa le oferim si cum sa le personalizam.

Oferiti ceva unic

Pe masura ce trece timpul, tindem sa ramanem fara idei pentru a oferi ceva unic si special celor dragi. Cadourile personalizate devin din ce in ce mai populare in zilele noastre, deoarece unicitatea lor inseamna ca sunt potrivite doar pentru persoanele carora le sunt destinate. In plus, poti fi sigur ca nimeni nu a mai primit acelasi cadou!

Manifestarea interesului si a afectiunii

Atunci cand oferiti cadouri personalizate, investiti efort si timp pentru a gasi cadoul care sa placa destinatarului. Cand te gandesti la cadoul pe care il oferi, ii faci pe oameni sa se simta iubiti si ingrijiti. Arata ca iti pasa de persoana careia i-l daruiesti si ca aceasta inseamna mult pentru tine.

Oferiti placere in toate ocaziile

Cadoul personalizat poate fi adaptat la orice moment al vietii. Zi de nastere, Craciun, nunta, botez, puteti personaliza cadoul in functie de gustul destinatarului, dar si in functie de ocazie!

Cadouri pentru clienti

Pentru a stabili o legatura reala cu clientii si pentru a-i fideliza, este important sa ii facem sa se simta apreciati. Desi exista multe modalitati de a face acest lucru, cum ar fi acordarea de reduceri, una dintre cele mai simple si mai eficiente modalitati este sa le oferiti un cadou personalizat.

Puteti oferi si angajatilor cadouri

Deoarece angajatii sunt esentiali pentru afacerea dvs., este important sa ii onorati intr-un mod care sa ii faca sa se simta apreciati si valorizati. Oferirea de cadouri personalizate este un semn de recunoastere pentru munca lor. Acest lucru poate creste si mai mult angajamentul lor fata de compania voastra, sporindu-le astfel productivitatea si promovand loi. litatea. Exista multe motive pentru a le oferi cadouri personalizate.

Primirea noilor recruit

Una dintre cele mai eficiente modalitati de a-i face pe angajati sa se simta bineveniti in cadrul companiei dumneavoastra este sa le oferiti un cadou personalizat. Puteti crea un pachet de bun venit cu articole personalizate in interior, cu logo-ul marcii dumneavoastra, pentru a incuraja un sentiment de incluziune si mandrie fata de compania dumneavoastra. Acesta poate fi un stilou sau o cana de cafea.

Motivati angajatii

Aprecierea si recompensarea unui angajat reprezinta o sursa importanta de motivatie. Un cadou personalizat este o modalitate excelenta de a va arata aprecierea. Arata ca va pasa de ei, ca ii ascultati si ca apreciati munca pe care o depun zilnic. Cu cat angajatii sunt mai fericiti, cu atat sunt mai productivi.

Cum au aparut cadourile personalizate?

De la zile de nastere, la nunti, la sarbatori si absolviri, actul cadourilor a devenit proeminent in societatea moderna. Un studiu al companiei de consultanta de retail Unity Marketing dezvaluie ca, in medie, donatorii de cadouri cheltuiesc peste 1.800 USD pe an pe cadouri, impachetari cadou, fundite si alte accesorii pentru cadouri. Asta ar sugera ca americanul mediu cheltuieste 5,6% din venitul anual pe cadouri (pe baza venitului mediu pe cap de locuitor din 2017 al Biroului de Recensamant al SUA)!

Dar de ce? Ce ne obliga sa cheltuim o parte semnificativa din venitul nostru anual pentru a oferi lucruri oamenilor? Raspunsul la aceasta intrebare este complicat, dar este suficient sa spunem ca doua dorinte umane au perpetuat o cultura care ofera daruri de mii de ani. Unu, oamenii vor sa fie placuti si doi, oamenii sunt competitivi.

Fie ca oferim o masa calda unui oaspete, fie ca aducem gogosi la birou vineri dimineata sau cumparam un cadou de nunta pentru un prieten apropiat, avem tendinta de a extinde cadouri nu doar pentru a exprima recunostinta, ci si pentru a intari legatura pe care o avem deja cu oamenii din jurul nostru.

Oamenii sunt creaturi sociale, iar cadourile sunt un lubrifiant social. Donatorii de cadouri fac selectii cu atentie bazate pe cunoasterea detaliata a destinatarului, ceea ce il face pe cel care ofera cadouri sa se simta investit intr-o relatie. Ca urmare a acestei analize atenta, destinatarul este mai probabil sa gaseasca cadoul atent si, prin urmare, beneficiarul se simte placut pentru ca cineva a investit timp si bani pentru a-i primi un cadou. La finalul tuturor acestora, toti cei implicati se simt bine in privinta schimbului.

Pe langa crearea sentimentului de a fi placut, oferirea de cadouri joaca si un rol in hranirea spiritului nostru competitiv. Marcel Mauss, un sociolog francez, a publicat in 1925 o carte care exploreaza rolul pe care il joaca darurile in societate. In cartea sa, intitulata An Essay On the Gift: The Form and Reason of Exchange in Archaic Societies, Mauss teoretizeaza ca da, oferirea de cadouri creeaza o legatura intre doi oameni care doresc sa se placa unul pe celalalt, dar subliniaza, de asemenea, ca exista o concurenta competitiva. si aspectul strategic al oferirii de cadouri.

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.