Cele mai importante tendinte ale optimizarii seo in 2020

by Anisoara Miron
Cele mai importante tendinte ale optimizarii seo in 2020

Este timpul sa aruncam o privire anuala asupra a ceea ce este mai important pentru profesionistii SEO in 2020. Ce strategii si tactici SEO vor functiona si va vor ajuta sa dominati in SERP-uri si sa obtineti mai multe succese in 2020?

Aceasta este intrebarea pe care ne-o punem in fiecare an, inainte de a demara orice campanie SEO. Iata cele mai importante trenduri pe care trebuie sa le cunoasteti in 2020, potrivit expertilor.

Tendinta nr. 1: optimizare bazata pe utilizator si algoritmul BERT

In 2019, lansarea noului algoritm BERT de la Google a atras multa atentie. Desigur, fiecare profesionist SEO doreste sa invete cum sa optimizeze BERT.

Ei bine, mai degraba decat sa va concentrati asupra modului de optimizare pentru acel algoritm specific, studiati paginile de la Kelly Stanze, Search Strategist, Hallmark, care se concentreaza pe optimizarea centrata pe utilizator si pe livrarea tehnica de continut.

Pe scurt, asta inseamna reevaluarea punctelor de acces ale utilizatorului pentru a cauta si alinia continutul cu acesta.

„Priveste mecanica modului in care ceva este scos, indexat si servit intr-o varietate de setari de cautare diferite”, a spus Stanze. „Cu utilizatorii care au mai multe optiuni ca niciodata in modul in care cauta lucruri, va fi si mai important pentru SEO sa se tina cont de elementele fundamentale ale arhitecturii curate si de furnizarea de continut.”

Odata cu incorporarea BERT in acest an in clasament si in algoritmul de fragmente prezentate, Google a facut un salt urias in potrivirea de intentii – mai degraba decat potrivirea sirului pur de cuvinte posibil cautate, potrivit lui Eli Schwartz, Consultant pentru crestere si consilier.

optimizare bazata pe utilizator si algoritmul BERT

„Continutul va trebui cu adevarat scris in intentia utilizatorului, mai degraba decat doar siruri pe care un utilizator le-ar putea cauta”, a spus Schwartz. „Instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie pot deveni chiar mai putin relevante cu setul de date primar, pentru crearea de continut provenind din interogarile sugerate. In 2020, profesionistul SEO cu adevarat inteligent, se va ridica de la biroul sau pentru a discuta cu clientii, astfel incat sa poata afla ce vor cu adevarat de la el. ”

Frédéric Dubut, managerul principal al programului Bing, a mentionat faptul ca, se observa ca cercetarea in cuvinte cheie, cel putin asa o stim, va deveni invechita.

„Nu exista niciun semn ca cercetarea profunda a invatarii va incetini in curand si va puteti astepta ca motoarele de cautare sa se schimbe si mai mult – dinspre cuvintele cheie catre intentie, in 2020″, a spus Dubut. „Atat practicienii, cat si furnizorii de instrumente vor trebui sa isi indrepte eforturile catre „cercetarea intentionata ”si pentru a raspunde nevoilor utilizatorilor.”

Dupa cum subliniaza Jenn Mathews, Senior SEO Manager la Groupon, Google actualizeaza continuu pentru a optimiza rezultatele cautarii bazate pe intentia utilizatorului, mai degraba decat pe o concentrare pe continut / pagina catre potrivirea cuvintelor cheie.

„Strategiile SEO trebuie sa inteleaga nuanta a ceea ce inseamna acest lucru adaptand continutul lor, precum si sa aiba o intelegere ferma asupra actualizarilor anterioare ale Google care duc la aceasta tendinta.”

Cu totii ne-am dorit sa ne concentram asupra intentiei in ultimii cativa ani si sa intelegem mai bine cum arata calatoria clientilor nostri, a spus Duane Forrester, VP, Industry Insights, Yext. Acum a devenit o parte atat de importanta a peisajului incat este integranta pentru supravietuirea si cresterea majoritatii afacerilor online.

„Daca va concentrati pe intentia clientului, veti intelege clar unde va incadrati pe aceasta cale”, a spus Forrester. „Oferind cele mai bune raspunsuri pentru intrebari pe acea cale, puteti captura si converti clientii mai fiabil.”

Optimizarea orientata catre utilizator poate fi realizata cu adevarat doar prin integrarea SEO intr-o strategie holistica de marketing. Ryan Jones, directorul grupului SEO, Publicis Sapient, a declarat ca aceasta va fi cea mai mare tendinta din 2020.

„Acum, mai mult ca oricand, companiile vor trebui sa inceteze sa mai trateze SEO ca pe un condiment pe care doar il adauga strategiei lor digitale si, in schimb, il vor trata ca un ingredient cheie al planului lor de afaceri”, a spus Jones. „Specialistii SEO vor trebui sa-si dezvolte competentele pentru a intelege intregul set de marketing si digital. Va fi mai putin despre solutionarea problemelor SEO si mai mult despre remedierea problemelor de marketing si de afaceri. ”

Trendul 2: Continut optimizat de inalta calitate

Anna Crowe, redactor asistent, Search Engine Journal, a spus ca exista un lucru care a fost si va continua sa fie elementul datator de viata al SEO:

Continutul!

„Continutul afecteaza totul in SEO”, a spus Crowe. „De la structura site-ului si strategia de conectare interna la tipurile de legaturi pe care le creezi.”

Pentru a reusi in 2020, va trebui sa scrieti ceva care este relevant si valoros, a declarat Tony Wright, CEO WrightIMC.

„Aceasta inseamna ca specialistii SEO trebuie sa invete cum sa scrie sau sa angajeze oameni care stiu sa scrie”, a spus Wright. „Discretia editoriala a Google nu este inca perfecta – va ramane totusi continut care nu este destul de relevant. Dar va veni si ziua in care va castiga de departe, cel mai bun continut. ”

Continut optimizat de inalta calitate

Obiectivul dvs. principal in SEO va fi sa aveti cel mai bun continut pe web pentru subiectul dvs., sau cel putin un subset important al subiectului dvs., a spus Eric Enge, director general la Perficient Digital. Facand acest lucru, veti dezvolta afacerea dvs. in viitor. Acest lucru va va permite sa concurati eficient pentru cautarile lungi – expresii de cautare (care raman in continuare aproximativ aproximativ 70% din toate interogarile de cautare) si va va ajuta sa va construiti autoritatea site-ului dar si sa obtineti un ROI pozitiv”, a spus Enge. „In plus, acest tip de abordare a continutului este exact ceea ce Google cauta pentru a satisface nevoile utilizatorilor si reprezinta tipul de investitii de piata pe care Google nu le va face niciodata, deoarece Google are de gand sa faca lucrurile cu algoritmi masivi scalabili.”

Jesse McDonald, Global SEO Strategist la IBM si Jessica Levenson, consultant SEO si Strategie de continut, au spus ca 2020 este momentul sa va indepartati de obsesia cuvintelor cheie. Incetati sa vizati cuvinte cheie individuale, sa urmariti afisarile de pagini si sa aruncati continut la intamplare.

McDonald a spus ca trebuie sa ne concentram atentia mai mult pe subiecte.

„Obiectivul este de a schimba mentalitatea de focusare pe un singur subiect- noua tendinta este de a crea continut care sa abordeze o intreaga conversatie in mod holistic, spre deosebire de a va face griji pentru un singur cuvant cheie pe care o pagina ar trebui sa il vizeze”, a spus McDonald.

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.