Care sunt avantajele printarii fata de suportul electronic?

by Anisoara Miron
Care sunt avantajele printarii fata de suportul electronic?

Multe companii resping publicitatea scrisa, considerand ca era digitala a cedat loc unor forme mai eficiente de marketing. Dar comparatiile dintre mass-media tiparita si cea electronica au aratat ca mass-media tiparita ofera multe avantaje incredibile.

Revistele, ziarele, pliantele si cataloagele sunt mai eficiente in directionarea clientilor si in impresia de durata. Iata cateva dintre avantajele suporturilor tiparite fata de suporturile electronice.

Avantajele presei scrise fata de cele electronice

Mediile electronice pot inlocui materialele scrise? Daca intrebati marci precum Ikea sau Williams-Sonoma, raspunsul ar fi „nu”. Aceste companii obtin o mare parte din succesul lor din cataloagele si presa scrisa.

Revistele stralucitoare cu fotografii vibrante vor fi intotdeauna populare printre consumatori si sunt foarte eficiente pentru a atrage atentia cititorilor. In plus, mass-media tiparita este, in general, un mediu usor si accesibil de promovat si raspandeste in mod eficient constientizarea intr-o anumita zona geografica.

Puteti sa va vizati mai usor datele demografice cu ajutorul materialelor tiparite, facand cercetari si livrand cataloagele direct la casutele postale ale clientilor potentiali. Suportul tiparit permite si bugetarea usoara si gestionarea cheltuielilor.

In ceea ce priveste suporturile electronice, desi au o acoperire mult mai larga si permit o flexibilitate mai mare, rezultatele inca nu se compara cu relatiile de calitate cu clientii pe care le puteti obtine din utilizarea unei strategii pentru presa scrisa.

Mediile electronice permit intreprinderilor si comerciantilor cu amanuntul sa utilizeze imagini, animatii si chiar imagini 3D pentru a-si comercializa produsele sau serviciile, dar acest lucru costa. De fapt, este mult mai accesibil sa organizati o campanie de marketing tiparit. Iar profitul pe care il obtineti prin vizarea consumatorilor cu cea mai mare probabilitate de a va cumpara produsele depasesc investitia.

Frecventa mai mare de vizionare

Unul dintre cele mai mari beneficii ale presei tiparite este ca aceasta are o frecventa mai mare de vizionare decat anunturile online. Deoarece ziarul sau revista se pot aseza pe o masa sau un raft la o firma sau acasa, sunt permise expuneri repetate.

Fluturasi, brosuri si alte piese fizice sunt adesea revizuite de mai multe ori si impartasite cu alti potentiali interesati. Spre deosebire de mesageria digitala, media tiparita nu dispare dupa generarea unei impresii.

Se acumuleaza, creeaza efecte si, prin urmare, este revizuit inca o data, chiar inainte de reciclare sau aruncare. Datorita acestei perioade lungi de valabilitate, puteti beneficia de faptul ca anuntul dvs. este vazut de mai multi oameni, mai des.

Control asupra aspectului

Un alt avantaj al publicitatii tiparite este ca puteti controla modul in care arata. Aveti o putere completa asupra culorilor pe care le utilizati si a caracteristicilor hartiei.

Fiecare aspect al tipografiei, optiunilor de culoare, grafica si design va permite sa creati o prezentare care sa raspunda asteptarilor potentialilor dvs. clienti. Alte tipuri de mass-media ofera un control mai mic asupra acestor aspecte.

Mediile digitale pot fi supuse sistemelor de operare si configuratiilor browserului, iar publicitatea la televizor apare si suna la fel de bine ca tehnologia pe care este prezentata. Prin urmare, nu putem trai fara printare UV si alte tipuri de print.

Printurile mentin atentia cititorilor

Daca ati incercat vreodata sa cititi un articol lung online, veti intelege cat de mult era digitala a ucis  atentia umana. Oamenii navigheaza pe Internet cu mai multe file deschise, in timp ce isi trimit mesaje text prietenilor si asculta pe jumatate televizorul in fundal.

Cu toata aceasta stimulare constanta, este aproape imposibil sa te concentrezi pe un singur lucru foarte mult timp. De aceea, presa scrisa este cea mai buna optiune pentru publicitate. Citind materiale tiparite utilizatorii nu pot face mai multe lucruri simultan.

Aceasta inseamna ca se pot concentra asupra a ceea ce vad si pot fi mai receptivi la anunturile din cadrul publicatiei. Acest beneficiu al publicitatii in ziare este unul dintre motivele pentru care atat de multe marci mari inca mai posteaza anunturi in format tiparit.

Incurajeaza actiunea

Cand oamenii folosesc internetul, incearca sa evite reclamele cu orice pret. Este usor sa faceti clic pe butonul „X” in cateva secunde de la aparitia unui anunt pe ecran – este aproape instantaneu. Utilizatorii online urasc reclamele. Exista chiar si aplicatii concepute pentru a impiedica afisarea anunturilor pe paginile web. Nu este cazul cu mass-media tiparita.

Majoritatea cititorilor  sunt motivati sa ia o forma de actiune dupa vizionarea unei reviste sau a unui anunt de ziar. De exemplu, anunturile pentru vanzarea unui produs al unui lant alimentar local incurajeaza clientii sa viziteze magazinul si sa cumpere produsul imediat, in loc sa astepte pana cand au nevoie efectiv de el.

Ideea ca articolul, la un pret atat de bun, ar putea iesi din stoc, trimite cititorului semnale ca trebuie sa ia masuri imediate sau in curand, astfel incat sa nu rateze produsul.

Acestea sunt unele dintre cele mai importante avantaje ale printului in fata altor medii de publicitate pe care ar trebui sa le luati in calcul.

You may also like

Leave a Comment

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.