Inainte de va crea site-ul si a apela la o firma care ofera servicii web design, nu uitati sa urmati aceste 4 sfaturi.
Daca continuati intr-un mod organizat proiectul dvs., veti fi cu atat mai eficient si veti economisi timp si energie.
1. Comandati numele de domeniu si gazduirea imediata
Daca sunteti sigur ca doriti sa va creati site-ul, atunci nu asteptati nicio secunda! Chiar daca nimic nu este gata, chiar daca nu ati structurat nimic, chiar daca continutul dvs nu este inca scris, nu conteaza.
Daca site-ul la inceput este o coaja goala, nu conteaza pentru viitorii vizitatori, deoarece nu vor avea inca adresa site-ului dvs. Dar va fi de ajutor pentru SEO-ul dvs deoarece motoarele de cautare tin cont de cat timp este site-ul.
Deci, comandati-va gazduirea si numele de domeniu acum.
In timp ce asteptati sa completati site-ul, puteti pune intotdeauna o pagina de asteptare cu un titlu care va defineste, de exemplu: ” Fotograf de nunta la Cluj” si adresa de e-mail.
In acest fel, chiar daca Google face referire la site-ul dvs. inainte de a incepe sa creati continut, vom putea cel putin sa va accesam informatiile de contact si sa va contactam.
2. Definiti obiectivul site-ului dvs.
Da, stiu, am spus asta, e adevarat ca poate parea o prostie. Aveti un proiect de site si scopul sau poate parea evident pentru dvs.
Dar credeti sau nu, nu toata lumea are idei clare despre acesta!
Si veti vedea ca, pornind de la aceasta reflectie, vom clarifica, prin extensie, alte lucruri care vor fi decisive pentru proiectul dvs.
- Deci, care este scopul site-ului dvs.?
- Vrei sa va dezvoltati afacerea?
- Vindeti produse sau oferiti servicii?
- Vindeti casa sau apartamentul?
- Doriti sa va faceti cunoscut prezentandu-va creatiile, ideile, expertiza?
- Care este scopul pe care doriti sa il atingeti cu acest site?
Numai dumneavoastra puteti raspunde la aceste intrebari. Iar daca raspunsul nu va vine imediat, este pentru ca trebuie sa va ganditi putin mai mult la asta!
3. Identificati tintele
- Odata ce scopul site-ului este clar in mintea dvs., puneti-va intrebarea care urmeaza: Pentru cine este?
- Daca scopul dvs. este sa transformati vizitatorii in clienti, cine sunt vizitatorii pe care ii tintiti?
- Profesionisti sau persoane fizice?
- Barbati? Femei?
- Cati ani au? Unde locuiesc?
- Ce problema incearca sa rezolve?
In marketing, ele sunt numite „personas”. Oamenii imaginari al caror profil este elaborat si care reprezinta tinta dvs. de baza.
4. Cercetati cuvintele cheie
Deci, ati definit scopul site-ului si ati identificat pentru cine este. Dar lucrul pe care il puteti face in continuare este acela de a cerceta cele mai bune cuvinte cheie pentru domeniul dumneavoastra.
De ce este important sa stiti ce cauta oamenii in legatura cu site-ul dumneavoastra? Pentru ca va va permite sa determinati mai exact ce sa le prezentati pe site-ul dvs.: cu alte cuvinte, raspunsurile la intrebarile lor.
Site-urile in general sunt unelte prin care o afacere isi extinde ariile de expunere in mediul online pentru a putea fi gasite foarte usor de utilizatori. Ele sunt de toate tipurile, unele mai mici de cateva pagini sau altele cu zeci de pagini, toate variind in functie de nevoile afacerii. Pentru a crea un site cat mai potrivit afacerii dumneavoastra raspundeti la cat mai multe din intrebarile de mai sus.