Casele realizate cu containere maritime au avut un mare succes in ultimii ani in diferite parti ale lumii. Printre acesti oameni care au fost interesati sa achizitioneze o casa cu aceste caracteristici se remarca cei care sunt mai preocupati de ingrijirea mediului si de un stil de viata nomad. Aceste tipuri de obiective sunt de obicei formate din tineri si sub 50 de ani.
Hebo de asemenea, se remarca, inca de la infiintarea sa in anul 2001, prin calitate si prin rezistenta oferita caselor din containere.
Cum arata interiorul unei case de containere?
Pentru a raspunde la aceasta intrebare, este necesar sa se clarifice faptul ca totul depinde de design. Adevarul este ca o casa facuta cu containere nu are nimic de invidiat pentru o casa traditionala atunci cand vine vorba de aspect. Fiind in interiorul unei case de acest tip, cu designul interior potrivit, cu greu se poate percepe ca va aflati intr-o structura metalica.
Si acesta este unul dintre avantajele oferite de constructia cu containere maritime, adaptabilitatea infinita pe care o ofera si posibilitatile de proiectare si decorare care din mana profesionistilor, care ofera idei si sfaturi ingenioase pentru a va face casa de containere un loc unic in stilul dorit.
Pe scurt, este posibil sa nu existe o diferenta clara intre o casa de containere si o casa traditionala, deoarece, in sine, este un spatiu care indeplineste exact acelasi scop, fiind mobilat, decorat si utilizat in aceleasi moduri.
Care sunt posibilitatile de a mobila si decora o casa de containere?
Fie ca va aflati intr-o zona muntoasa si racoroasa, sau o zona cu o clima calda, posibilitatile de a oferi casei de containere amprenta personala este practic nelimitate, atunci puteti vedea unele dintre cele mai comune elemente pentru a da acestor case un aspect special:
- Placarea cu lemn: Desi este o structura metalica, ii puteti da un aspect mai rustic, decorand cu panouri din lemn in interior. Panouri din lemn de pin pot fi folosite, aceste acoperiri vor da casei un aspect complet diferit.
- Decoratiuni moderne: Cele mai multe dintre aceste case au, de obicei, un decor stil modern. Acest lucru implica un aspect simplu la exterior, pentru a lasa surpriza in interiorul casei, optand pentru ferestre mari, acoperiri si mobilier simplu sunt decizii intelepte in acest caz.
- Stilul colonial: Da, este posibil. Panourile din gips-carton, culorile deschise si pastelate si mobilierul in functie de decor sunt tot ce ai nevoie. In acelasi mod, o sursa de lumina buna poate face diferenta.
Deci, cum arata o casa container in interior?
Arata ca orice alta casa. Singurele variante vor depinde de detaliile decorative pe care tu, ca proprietar, vrei sa le aplici, insa, in esenta, o casa de containere arata ca orice casa, nici mai mult, nici mai putin.
O casa conceputa din containere poate sa iti poarte amprenta ca orice alta casa construita dintr-un alt material. Atat interiorul cat si exteriorul pot fi personalizate dupa bunul plac.
Multi sustin acum ca containerele au fost cel mai mare motor al globalizarii in ultimii saizeci de ani. Costul transportului de marfa a scazut cu peste 90%.
In 1956, incarcarea marfurilor costa 5,86 USD pe tona, in timp ce acum costa doar aproximativ 0,16 USD pe tona.
In 1966, aproximativ 1% din tari aveau porturi pentru containere, dar aceasta a crescut la 90% pana in 1983.
Malcolm McLean a fost premiat „Omul secolului” de catre International Maritime Hall of Fame.
Un experiment interesant in raspandirea transportului de containere a fost BBC Box . BBC, compania britanica de radiodifuziune, a folosit tehnologia GPS pentru a urmari un singur container in calatoria sa de luni de zile in jurul lumii, in septembrie 2008. In total, a vizitat Europa, Asia, America de Nord si de Sud.
In ciuda beneficiilor incredibile oferite de transportul in containere, nu toata lumea a fost multumita de aceasta si s-au facut eforturi pentru a incetini raspandirea acestuia in intreaga lume.
In mod traditional, procesul de incarcare a marfurilor a necesitat o multime de lucratori portuari pentru a manipula fizic toate marfurile in pozitie. Totusi, cu containerele, acesti muncitori nu au mai fost necesari, ceea ce a starnit indignare sindicatelor de la docuri. La inceputul anilor 1970, multi muncitori sindicali au intrat in greva, perturband industria de transport maritim si expansiunea rapida a containerelor de transport maritim.
Cu toate acestea, din cauza economiilor financiare uriase ale transportului in containere, acesti lucratori sindicali au primit acorduri de indemnizatie, iar cresterea containerelor a continuat sa creasca vertiginos.
Vom acoperi unii dintre primii oameni care au venit cu ideea de a folosi containere pentru constructie intr-un minut. In primul rand, trebuie sa vorbim despre motivul pentru care a fost chiar o idee care merita discutata.
In multe tari occidentale, inclusiv SUA, importurile depasesc cu mult exporturile. Aceste tari consuma mai mult decat produc, ignorand transporturile interne. Si cand acest fenomen are loc in ceea ce priveste marfurile care sunt expediate prin container, de multe ori ajungeti cu un surplus de containere de transport in aceste tari. Uneori este mai ieftin sa lasati containerul la destinatie si sa cumparati unul nou in Asia, de unde provin majoritatea produselor, decat sa trimiteti un container gol inapoi in Asia pentru reutilizare.